miercuri, 10 aprilie 2013

Good quality music!!!

This week i found 2 good (for me new) songs that i want to share them with everyone who read this blog.
I love finding new songs that inspire me,it gives me a strange feeling,especialy if the song is not very popular,i like to think that somehow i take part at promoting that song,and even if i will not get any credits from anybody,in my mind i'm proud ...for example i find a new song i share it,it only gets 5,6 likes,but after a week a friend of mine share's it and so on,and in a month or so everyone is listening to it and i get that strange satisfaction feeling that "HA!i was FIRST":)) don't know if you get me...

Anyway the first song of the day is "The xx - Fiction" founded on the soundtrack of "Suits" a tv series.


And the second one is an amazing song from OUTLANDISH - "A mind full of whispers" with a great video,and some perfect lyrics,you can find it on their last album called "Outlandish - Warrior/Worrier" album that is hard to find because is kinda new,but if you like this kind of music i can recomend to you an older but still good album Outlandish -Closer Than Veins-CD

                                            
ENJOY!
În această săptămână am gasit 2 piese, pentru mine noi, pe care vreau să le împart cu toți cei care citesc acest blog.
Îmi place sa gasesc melodii noi, care ma inspira,imi dau un sentiment ciudat,placut, mai ales în cazul în care piesa nu este foarte populara, îmi place să cred că într-un fel iau parte la dezvoltarea acestui cântec, și chiar dacă nu voi primi niciodata credite de la nimeni , în mintea mea sunt mândru ... de exemplu, am găsit un nou cântec i-l share-uiesc, acesta primeste 5,6 like-uri, dar dupa o saptamana un prieten de-al meu il reposteaza și așa mai departe, și într-o lună sau cam asa ceva toată lumea-l asculta si eu am acel sentiment ciudat de satisfacție că "HA am fost PRIMUL!!!" :)) nu stiu daca ma intelegeti ...
Oricum prima melodie a zilei este "xx - Fiction", culeasa de pe coloana sonora a serialului "SUITS".
Iar al doilea este un cântec uimitoare de la Outlandish - "A mind full of whispers", cu un video deosebit, și  versuri perfecte,il puteți găsi pe ultimul lor album numit  "Outlandish - Warrior/Worrier"care inca nu este disponibil in Romania, dar recomand si unul din albumele mai vechi  Outlandish -Closer Than Veins-CD

                                   
                                                                           ENJOY!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu