marți, 9 aprilie 2013

Book of the week


Moarte subita - J. K. Rowling


Recent am auzit ca J.K. Rowling autoarea seriei HARRY POTTER(a carui fan ma declar,datorita cartilor,nu a filmelor) a lansat un nou roman,de data aceasta o carte pentru "adulti",desi eu as recomanda si seria cu micul vrajitor oricarei persoane,indiferent de varsta daca vrea o lectura placuta si relaxanta...asadar,in aceasta saptamana foarte incarcata,eu am ales aceasta carte pentru a ma relaxa,si sa fiu sincer sunt deja captivat de ea desi am citit doar vreo 20 de pagini..aparent e o carte ceva mai scumpa,dar sper sa ajung la concluzia ca a meritat pana la ultimul banut :D
Asadar cam astea sunt detaliile pe care le primim pe coperta..

"Când Barry Fairbrother, în vârstă de 40 de ani, moare pe neaşteptate, comunitatea intră în derivă. Idilicul orăşel englezesc, cu o piaţetă pavată şi o mănăstire străveche, ascunde de fapt un război mocnit între mai multe tabere: între bogaţi şi săraci, între adolescenţi şi părinţi, între soţi şi soţii, între profesori şi elevi... Pagford nu este deloc ceea ce pare la prima vedere. 
Cel mai mare conflict îl stârneşte însă locul lăsat liber de Barry în consiliul parohial. Cine va triumfa într-o luptă electorală plină de patimă, duplicitate şi dezvăluiri neaşteptate?
Un roman colosal despre o lume în miniatură, 
Moarte subită este prima carte pe care J.K. Rowling o dedică cititorilor adulţi. O poveste memorabilă, o carte unică."

Ramane doar sa ne facem timp pentru a putea savura aceasta lectura,iar in final va las cu un interviu interesant al autoarei..

2 comentarii: